13 Ekim 2015 Salı

tarte tartalette palette

 arkadaşlar hepinize tekrar merhaba:
tarte evet tartalette harika mı harika 12 mat renkten oluşan far paleti gerçekten çok mu çok güzel renkler . sizede benim gibi far hastasıysanız parlak renkleri sevdiğiniz kadar matları da seviyorsanız hem gündüz hem gece makyajı da aynı palette uygulamak istiyorsanız gerçekten bu far çok güzel alttaki resimlerde görmüş olduğunuz gibi renkleri çok mu çok güzel veriyor gerçekten bu fara da dokunur dokunmaz kadife hissi alıyorsunuz çok fazla kullanmadım ama çok tozutma problemi yaşamadım ama sonrasında nasıl olur bilmiyorum ama ilk izlenim olarak bayıldım.
 ambalaj olarak ta çok güzel gold renkler gerçekten çok ama çok şık duruyor bakalım daha da kullandıkça dünyaca çok ünlü olmuş bu tartalette paletten bu kadar övgü ile bahsedebilecekmiyim.
ben bunu instagramda orjinaliburada adresinden alsım ve son derece güzel bir alışverişti isteyenler varsa bu ve bunun gibi bir çok ürünü bulabilirsiniz.
                                     
                                                 sevgiler zeynep ayral

                                         ilk sıradaki farların duruşu :)

son sıradaki farların duruşu:)

                                                   orta sıradaki farların duruşu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder