9 Ekim 2015 Cuma

golden rose ruj ve kalemler

arkadaşlar herkese selam evet zeynep geri döndüüüüüüüüüü.............
       sonbaharın en keyifli zamanlarını yaşadığımız bu günlerde elime kahvemi aldım ve gidip camımdan manzarımı karşıma alıp kitabımı açmaya başladımmmmm diyemeyeceğim hayır makyaj masamın önüne geçtim :) ve aldığım ama unuttuğum denemeyi bile atladığım ürünlere tekrar bir göz attım.

 golden rose velvet mat rujlar yapıları gerçekten çok güzel fiyat olarak indirimleri takip edersin 9.90 tl bu parayı neye vermiyorum ki dedim ve daldım rujların içine gerçekten yabana atılmayacak harika renkler var golden rose gördüğünüzde uğramanızı tavsiye ederim kalıcılık anlamında sorarsanız evet bende fiyat- performans olarak kalıcılık gayet iyi
daha sonra dudak kalemlerinden denememiş olduğumu farkettim ve hemen görmüş olduğunuz bu dört rengi aldım ruj kullanmam ama mat kalemde ruj gibi olsun zeynep dersiniz 3.75 tl alın gize güzel alternatifler kalıcılık gene iyi arkadaşlar not: öncesinde dudakları nemlendirip sadece kalemle makyajınızı tamamlayabilirsiniz 


son olarak bu gün kurcalamalarım sırasında tekrar gözüme çarpan unuttuğum allık yada terracota pudralar var ışıltı süper ben görmüş olduğunuz açık pembeyi aydınlatıcı olarak kullanıyorum diğerlerinde allık olarak gayet idare eder aydınlatıcı uygulamadan terracota ışıltılı allıkları bence gayet olağan :)
 hepinize sevgiler zeynep ayral.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder