27 Ekim 2015 Salı

mavi göz kalemleri



arkadaşlar tekrar herkese merhaba:
eğer sizde benim gibi son zamanda gri farlaral amaci göz kalemlerine takmışsanız işte size 4 harika alternatif renk mavinin 4 güzel tonu :)
   

 sol başta görmüş olduğunuz essence gel eyeliner özel seriden adı başka bir şey yazmıyor kodu yada no su da yok ama iyi bildiğim birşey varki gözde harika duruyor bir kaç saniye içinde hemen sabitleniyor ve gün boyu hatta makyajınız aksada kalem orda öylece kalıyor yani kalıcılık mükemmel .lacivert mavi tonlarda arayışta olanlar mutlaka göz atın derim :)
 
  sol baştan ikinci kalemim ise essence nouty gırl 01 ahoy boy  göz kalemi  kapağı ve kendisi döndürülerek açılan asansörlü harika kalemlerden biri koyu lacivert tabiki banim için kalıcılık çok önemli bu kalemide ıslak mendille bile elimden çıkartmak çok zor oldu bir kaç dakika içinde sabitleniş ve kalıcılığı 10 numara desem abartmış olmam sanırım

             gelelim rossmann bursadan aldığım rival de loop göz kalemleri 02 agua ve 03 sky renk olarak çok güzeller daha önce rival de loop göz kalemleriniş çok fazla kullanmadım bunları da 1-2 kesz denedim kalıcılık konusun essence kalemleri kadar iyi değiller maalesef sürümü ve dağıtması çok kolay biraz da yağlı bir yapıya sahipler eğer makyajınız gözünüzde uzun süre kalıyorsa bu kalemler sizin için güzel birer seçenek olabilir ama bende çok kalıcı olmadı maalesef bir kaç saat içinde dağıldı ve aktı gözümden. yani ben rival de loop göz kalemlerinden pekte memnun kalmadım maalesef .
                              sevgiler zeynep :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder