13 Ekim 2015 Salı

tarte enerji noir palette


 arkadaş merhaba:
 tekrar tarte paleti ile karşınızdayım bu kez içinde allık bulunan  8 renk far ve hem elmacık kemikleri hemde gözde kullanılabilecek aydınlatıcıdan oluşan enerji noir paleti .
benim paleti almamdaki en büyük sebep tarte nın allıklarını çok ama çok merak ediyordum sadece allıklardan oluşan paletini almak istedim ama bulamayınca bunu aldım ama iyide yapmışım tamım mat yada ışıltılı değil her ikisinden de var ve renkler gene çok güzel seyahatte yada makyaj çantanızda bu palti taşıyarak bir çok makyaj çıkarıp gününüzü kurtarabilirsiniz farlar çok pigmentli ve yumuşak kadife hisiini bunlardada alıyorsunuz allık daha açık durmasına rağmen yüzünüze uyguladığınızda daha koyu duruyor .
evet bunu da iyiki almışım ve bütün bir kış kullanmak için sabırsızlanıyorum ben diğer tarte paletimi ve bunu instagramda orjinaliburada adlı satıcıdan aldım .çok ta memnunum iyiki almışım :)
                                               
                                                sevgiler zeynep ayral :)
  yukarıda resimde allık ve aydınlatıcınun gün ışındaki duruşlarını görüyorsunuz :)

                                                 ilk dört renk far (soldan sağa)
                                                 son dört renk far (soldan sağa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder