9 Ekim 2015 Cuma

mac mocha allık


arkadaşlar merhaba herkese:)
   yukardaki videoda da görüldüğü üzre ben bu allığı aldığım dan beri elimden düşüremiyorum maalesef :)
 daha önce nasıl görmedim nasıl keşfedemedim bilmiyorum ama sonunda buldum ve çok sevinçliyim mac mocha matte allık gerçekten harika yani ürün yapı olarak tozutmuyor ve yüzünüzdeki kalıcılığı doğal duruşu bence bir harika mac ürünleri delisi olarak bu aralar en ama en favori allığım bu diyebilirim ürün fiyatı 68 tl evet bir allık için fazla diyebilirsiniz fakat bu ürüne vermiş olduğunuz paraya asla acımıyorsunuz ürün çok bereketli en azından 15-17 kez kullandım fakat görmüş olduğunuz gibi henüz yeni alınmış gibi kendisi  yani kullan kullan bitmeyen ürünlerden
         birde yanında görmüş olduğunuz  flor mar dudak kalemi ve gosh marka ruj var tabi sizde benim gibi nude ve doğal kahve tonlarından hoşlanıyorsanız gerçekten bu ürünler çok hoşunuza gidecek

mac cosmetic mocha matte allık
gosh  122 nougat ruj
flor mar 201 dudak kalemi
bence bu üçü çok iyi gidiyor
                                                     sevgiler zeynep ayral :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder