21 Nisan 2016 Perşembe

toofaced love flush blush palette

                                                             ALLIK ALARMI!!!!!!!
Arkadaşlar herkese selamlar merhaba bu kadar allığı ne yapacağımı bilmiyorum ama çok seviyorum ne yapabilirim ki daha önce toofaced allıklarını hiç kullanmadım ve çok merak ediyordum ve bu yüzden bu altı renkten oluşan farklı renkleri barından allık paletini alıp denemek istedim evet toofaced ürünleri yozutma yapıyor ma duruşları çok doğal umarım diğer allıklarımı sevdiğim kadar bu paleti de severim ve elimden düşürmem
6 renk allıktan oluşan bu paletin allıklarının her biri 2 gr yani çok büyük değil fakat pigmentleri yüksek olduğu için üzün süre kullanabilirsiniz. yada sürekli aynı allıkları kullanmaktan sıkılıyorsanız bu şekilde mini allıklı paletler tam size göre.ve toofaced allıkların tam 16 saat e kadar dayanıklı olduğu iddiasında şimdiye kadar 16 saat yüzümde makyajla pek gezmemeye çalıştım ama bakalım zamanla deneyimleyip hep birlikte göreceğiz :)
allıkların palette duruşları ve ciltteki duruşları çok farklı yani uygulandığında daha da güzellleşiyorlar
ben bu palet instagramda orjinali burda hesabından 165 tl ye aldım yani allıkların her birizi size 27.5 tl ye geliyor bütcenizi zorlamayacaksa denemenizi tavsiye ederim :)
                                           sevgiler zeynep ayral......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder