21 Nisan 2016 Perşembe

anastasia beverly hılls glow kit that glow

            Arkadaşlar herkese merhaba tabiki ve tabiki bir allık aydınlatıcı delisi olarak ben bu paletleri keşifettiğimden beri elimden düşürmez oldum bende mac cosmetics yeri ayrıdır ve nars tabiki ama bunlar gelince inanın diğer markaları elime bile almaz oldum ben bir aydınlatıcı bu kadar seveceğimi hiç düşünmezdim
        Renkler birbirlerinden farklı istediğiniz tarzda makyajda kullanabiliyorsunuz hem yüz ve şimdilerde moda olan vucüt aydınlatmada çok kullanışlı bir palet ve ayrıca renkleri birbiri ile birlikte kullanımınızda bir harika oluyorlar.
           İsterseniz hafif doğal olarak kullanabiliyorsunuz isterseniz abartılı strobbing ler yapabilirsiniz bence tabiki süper bu markanın bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum gerçekten.
görmüş olduğunuz üzere dört farklı gold-bronz tonlardan oluşan bu aydınlarıcılar feril yani burda çıkartıp farklı paletlerinize ekleyebilirsiniz görmüş olduğunuz her bir aydınlatıcı 7.4 gr ve marka hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka .
evet aydınlatıcılar uygulandığında bu şekilde duruyor göz alıcı değil mi?
ve son olarak aydınlatıcıların ciltteki duruşları ben çok sevdim merak edenler için ben instagramda orjinaliburda hesabından 175 tl ye aldım hesap benim sürekli alışveriş yaptığım ve çok güvenilir kesinle %100 orjinal ürün satan bir hesap tavsiye ederim.
sevgiler zeynep ayral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder