21 Nisan 2016 Perşembe

tarte rainforest of sea skin twinkle

                                    AYDINLATICI ALARMIIIII

          arkadaşlar herkese selam heralde bu almış olduğum aydınlatılar benim çocuklarımın torunlarımın hepsine yatecek ama dayanamayıp alıyorum harika yapıyorlar ambalajın renklerine baksanıza benim ne suçum var hepsi markanın suçu
Tarte nin 'denizin yağmur ormanları' isimli aydınlatıcı paleti ya ben bu markayı neden bu kadar sevdiğimi buldum pigmentler renkler harika ve nekadar kullanırsanız kullanın ürünleri biteremiyorsunuz hatta üzerinde yazıyı markanın desenini bile silemiyorsunuz ürünler o kadar pigmentliki bitirmek mümkün olmuyor

paletimiz iki renk aydınlatıcı ve ortada görmüş olduğunuz göz altı sabitlemekte kullanılan transparan pudradan oluşuyor aydınlatıcıların her biri 5.7 gr ve ortada bulunan pudra 2.4gr aydınlatıcılar görmüş olduğunuz gibi yazın kullanmak için sunlight ve daha çok kışın tercih edilen moonlight olarak iki aydınlatıcı ve transparan pudradan ibaret benim için yaz kış hiç farketmedi bu ürünlerde yüzümde yada vucudumda o an ne hoşuma gidiyorsa yada hangisi yakışavakda onu kullanıyorum.
üstteki resimde aydınlatıcıların uygulanmış halini görüyorsunuz
aydınlatıcı ve transparan pudranın ciltteki duruşları......
aydınlatıcı ve pudranın tamamen güneşte duruşları 
ben ürünlerin tamammını instagramda orjinaliburda hesabından 175 tl ye satın aldım ürünlerle ilgili daha fazla bilgiyi satıcının instagram hesabından bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder