21 Nisan 2016 Perşembe

toofaced perfect flush blush candy glow , sparkling bellini

arkadaşlar herkese selam allık manyağı bağımlı zeynepppp size yeni bebişlerini anlatmaya çalışacak bu görmüş olduğunuz güzellikler sonun da ve nihayet benim oldu alıp almamak konusunda kendimle çok cebelleştim renk swachlarını blog yazılarını çok okudum ama herşeyden önce allık renklerine , paketlemelerine ve kalp olmalarına bititm ve bu ikili kesinlikle benim olmalıydı.....
    Dediğim gibi renk alternatifleri ve muadil gösterilebilecek mutlaka ürünler vardır ama ben dayanamadım aldım ve pişman değilim
Ürünlerin her biri üzerinde 5.5 gr yazıyor (ben şok) bu parayı ona mı verdim diye? çünkü ürünlerin her biri 135 tl ama büyükte görünüyorlar bilemedim yani.

ikiside biribirinden güzel pembe ve diğeri şeftali tonundan oluşan bu güzellikler
gördüğünüz bu güzelliğin adı 'candy glow' üçlü ışıltılı,doğal aydınlatıcılı her cilt tipine uyabilecek ve her mevsimde kullanılabilecek harika yumuşak bir pembe tonu ürünlerin tek dez avantajı kullanırken tozutma yapması eve maalesef ürünler tozutuyor ee her güzelin bir kusuru oluyor ama yanakta duruşu gerçekten çok dıoğal ve harika.
bu yeni sezonda peaches serisiyle birlikte çıkan şeftalinin bence ebn güzel tonu bu yaz sanırımelimden düşmeyecek evet büründe tozutma yapıyor maalesef ama yanaktaki doğal duruşu ve ışıltısı herşeye değer yılın her zamanında kullanılabilecek harika bir allık
ben ürünlerin tamamını orjinaliburda instagram hesabından aldım daha fazlası için sayfaya göz atabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder