14 Mart 2016 Pazartesi

anastasia beverly hılls glow kit gleam




anastasia beverly hılls glow kit gleam :
    


evet bu yazının sağında görmüş olduğunuz harika muhteşem inanılmaz allık  ve özellikle benim gibi aydınlatıcı çılgınlarının aşık olacağı cinsten harika bir aydınlatıcı paleti..
       anstasia beverly hılls markasına ait glow kit lerin gleam olnı yanı daha soğuk buz beyazı yada buz parlklığı dedikleri renklerin bulunduğu bu güzel aşık olduğum paletttt.......




bu markanın ürünlerini daha önce hiç kullanmamıştım ve bu kadar seveceğimi hiç düşünmüyordum evet bu aydınlatıcılar gerçekten mac e nars a 10 basıyor sanırım  ''evetttt ben aydınlatıcı sürdümm burdayımmmm'' demek istiyorsanız bunu almalısınız süperrrr 

       palet gayet büyük ürünlerin her 7,4 gr ve marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor tabiki bu özellikler dikkatinizi çekiyorsa..
paletin içindeki tüm aydınlatıcılar refil yani mıknatıslı alıp başka bir palete de monte edip seyahatlerinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz bu açıdan da bana çok kullanışlı geldi yani ben bunu sevdim hemde çokkkk.....














              evett  tabiki bu palette de favorilerim var hemde aldığımdan beri elimden düşmeyen bu palette hem tek tek hemde birlikte karıştırarak kullanmayı sevdiğim 2 ren var alt sırada bulunan  ''starburs'' ve ''crushed pearl'' bu 2 renk tek tek kullanımda da 2 si birlikte kullanımdada harika diğerleri biraz bronzlaştığım zamana saklıyorum .... umarım sizde benim kadar seversinz...... 
   sevgiler zeynep ......





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder