14 Mart 2016 Pazartesi

ters balık sırtı saç örgüsü



                arkadaşlar herkese merhaba keyifli günler diliyorum ben elime kahvemi aldım yanında çikolatam ve blog yazmaya başladım evet çok fazla önem veremiyorum ama sanırım you tube videoları bende her zaman daha ağır basıyor işte çoğu zaman sorduğunuz saç örgüsünün yapımı videoda :)
                   örgüleri kardeşim benden daha güzel yapıyor o yüzden onun yapmış olduğu bir örgü videosu bu umarım sizde beüenirsniz zaten bir çoğunuz yapıyordur biliyordur ama arada bilmeyenler için hoş bir video oldu bence.
     
saçlarımı soracak olursanız videolarımda sürekli bahsetti,ğim gibi benim saçımda boya yok kuaföre gidip her-hangi bir işlem bir yükletme(keratin yüklemeleri) vs... yapmıyorum sadece şuan kullandığım ve memnun olduğum bioblas kuru ve yıpranmış saçlar için şampuan kullanıyorum ve birde loreal mucizevi saç bakım yağı tamamı bu kadar herkese iyi seyirler sevgiler...
  zeynep...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder