14 Mart 2016 Pazartesi

hangi fırçayı nasıl kullanıyorum






                                          fırçalarımı nasıl kullanıyorum.....

                           evet en güzel sorulardan biri buydu :
     hangi fırça nasıl kullanılır ?
     köntür fırçasıyla allık uygulanırmı ?
     makyaj süngerleri nasıl kullanılır?
     göz farı hangi fırça ile güzel dağıtılır?
      aydınlatıcı fırçası nasıl olmalı? vs...
  gibi gibi sizden gelen birçok soru vardı tabiki bende buna karşılısız kalmadım kendi deneyimlerim, eğitimlerde öğrenmiş olduklarım , tecrübe sonucu bulmuş olduklarım , yada yanlışlıkla kullanıp memnun kaldıklarım.....
          bunların hepsini uzun uzun videomda anlattım arkadaşlar öncelikle küçük kapatıcı göz fırçaları ve sonrasında yüz fırçaları evet video burda hemen ekliyorum ve iyi seyirler diliyorum .....
           sevgiler zeynep................








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder