5 Ocak 2018 Cuma

Siberian health saç derisi losyonu ve şampuanı



Arkadaşlar hepinize merhaba hepiniz bloguma hoşgeldiniz uzun zamandır köpeklerimle mücadele ediyorum yaklaşık yazdan beri bitmek bilmeyen bir kepek problemim vardı taki bu şampuan ve saç spreyi de tanış ana kadar siber yan health markası bir rus firması Ruslar biliyorsunuz ki sağlıklı dirençli güçlü olmalarıyla tanıyorlar .
       ürünler gerçekten  gerçekten tüm ürünleri çok güzel ve tamamen bitkilerden doğadan elde edilen ürünler öncelikle ben size kullandığım
          saç derisi spreyinden ya da losyonundan bahsedeyim öncelikle şunu söyleyim saçlarınız için değil saç deriniz için bir ürün ürünün içerisinde bulunan uçucu yağlar yatıştırıcı bir etki sağlıyor bitki ekstreleri aşırı saç derisi kullanmasının giderilmesini sağlıyor saç köklerinin üzerinde olumlu etkisi olan  aktif bileşenler saçları daha güçlü ve dayanıklı kılıyor ben ürünü duştan sonra saçlarım ıslakken saç derme sıkarak masaj yaptıktan sonra saçlarımı taradım ve kuruttum hem duş sonrasında bu işlemi tekrarladı ve bu üründen çok memnun kaldım saç derisi rahatsızlığı bulunanlar yağlı saçları olanlar kepek problemi yaşayanlar mutlaka bu  Bu ürünü denemelerini tavsiye ederim gerçekten fayda görecekler ve mutlaka memnun kalacaklar ürünün kokusu parfüm içermiyor ve tamamen bitkilerden oluştuğu için doğal olarak bitkisel bir koku sizi rahatsız etmiyor bir süre sonra uçuyor zaten hiçbir şekilde bir koku hissetmiyorsunuz saç denizde yatıştırma rahatlama kaşıntı hissinin azalması ürünün va’dettiği ve gerçekleştirdiği özelliklerinden ben çok severek kullandım ve çok memnun kaldım tavsiye ederim . Aktif  İçeriği mayıs papatyası sarı kantaron dul avrat otu siyah mürver Karabuda ekstreleri alo vera ve kafein
  Şampuan:
 Şampuan anlatacak olursam şimdilerde en çok tercih edilen köpürme yaşam puanlardan çünkü içerisinde kimyasal herhangi bir madde bulunmadı için şampuan çok fazla köpürmüyor  Şampuanın köpememesi tabii ki daha güzel ve daha güzel arındır yiyor şampuan özellikle saç derisini hedef alarak saç derisini kepek ve yağdan arındır yiyor bu durum saç derin denizi temizledi için saçınızın dökülmesine de engel oluyor şampuan saçları güçlendirerek saç dökülmesi önlediği gibi sarı kantaron ve el ekstreleri dezenfekte edici ve ferahlatıcı canlandırıcı ve güçlendirici bir etki sağlayarak yağ bezlerinin işlevlerini  normalleştirerek  saçları doğal bir parlaklık kazandırıyor şampuanla nde çok memnun kaldım tabii ki benim saçlarım uzun ve gür olduğu için şampuanı normalden daha çabuk bitirdim normal boyda ve normal bir saçınız varsa ya kepek problemi çekiyorsanız mutlaka bu şampuan ve saç spreyi ne bir şans vermenizi tavsiye ederim markanın diğer ürünleri de tamamen bitkilerden oluştuğu için mutlaka kendi saç cilt yapınıza uygun ürünler bulacaksınız
Aktif içeriği ardıç meyvesi uçucu yağı sarı kantaron iyidir ısırganotu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder