5 Ocak 2018 Cuma

Biotige at kuyruğu şampuanı



Arkadaşlar hepinize merhaba hepiniz bloguma hoşgeldiniz tekrar ben size son zamanlarda beni iyi dinleyin memnun kaldım ve tekrar almayı düşündüğüm bir şampuandan bahsedeceğim ben bu şampuan ile firma sayesinde tanıştım biotige markasının İnce telli yağlı saçlara özel arındırırcı şampuanından bahsedeceğim sizlere bir önceki yazımda da size bahsetmiştim saçlarında kepek ve yağlanma problemi çok fazlaydı bu şampuan öncesinde bir önceki yazıya gidersiniz kullandığım ürünleri göreceksiniz şu anda bu şampuanı kullanıyorum hatta son bir kullanımın kaldı yeterince deneyim oluşturduğunu düşündüğüm için bu yazıyı yazmaya karar verdim saçlarımda biliyorsunuz boya yok herhangi bir kimyasal işlem de yaptımüm fakat kepeklenme problem yaşamıştım firmayla görüştüm de benim için arındırırcı bakım yani ince telli ve yağlı saçlara özel şampuanın uygun olabileceğini söylediler şampuanın kokusu çok hoş
             Yapı olarakta gayet güzel bir şampuan isterseniz ben size şampuanın içeriğinden biraz bahsedeyim at kuyruğu bitkisi özünde bulunan mineraller fenolik bileşenler saç derisi üzerinde yan azalmasını destekler fesleğen Özü ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde saçları besler ve canlandırır saç derisinde ki ya dengesini korumaya yardımcı olur ince telli ve yağlı saçlar için arındırırcı bakım sağlar benim saçlarım kalın telli olmasına rağmen ben kayıt fayda gördü ve çok beğendiğim bir şampuan oldu evet saç dökülme mi azalttı ve saçlarımı geç yalamasını sağladı ben çok memnun kaldım severek kullandığım bir şampuan oldu tüm beklentilerimi karşılayan bu şampuanı severek kullandım ve almaya da devam edeceğim şunu da söylemeden geçemiycem para ben parafin içermeyen bir şampuan da şampuan 600 ml den oluşuyor yani sizi uzunca bir süre idare eder saçlarımı yumuşatır gibi kolay taramasında sağladı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder