28 Kasım 2017 Salı

giyiver.com alışverişi



                          Arkadaşlar hepinize selam
   
  Son günlerde yaptığım en güzel alışveriş diyebilirim ve ürünlerim beklediğimden de güzel geldi :)
öncelikle size alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum 
giyiver.com
     
  Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri bulabi,leceğiniz harika bir site ben ürünleri aldıktan sonraki gün ürünlerim kargolandı firma tarafından bilgi mesajı gönderildi en sevdiğim yanlarından biri kargo seçeneği ben ptt kargo seçtim ve ürünlerim 2 gün içinde sağlam ve sorunsuz bir şekilde bana ulaştı kredi kartı kullanmak istemiyorsanız kapıda ödeme seçeneği de mevcut.
     
 Ben ürünleri tek tek giyerek hem modellik yaptım hemde üzerimdeki duruşlarını görmeniz daha doğru olur diye tek tek giydim ve pozlar verdim :)
 
 ÜRÜN BEDENLERİNDE KALİTELERİNDE HİÇBİR SIKINTI YAŞAMADIM!!!
   
Bunu üstüne basarak söyledim çünkü ben kilom dolasıyla :) internet alışverimde sıkıntı yaşayan bir tipim maalesef fakat bu konuda da site beni oldukça tatmin etti tabiki en sevdiğim konu fiyatları fiyatlar oldukça uygun kalite süper indirimleri de yakalarsanız ürünler tadından yenmiyor benim tercih ettiğim tüm ürünler benim de tarzımı yansıtan günlük rahat spora giderken de rahatlıkla kullanabileceğim giysiler.

Sade, şık, şeffaf, anlaşılır tasarımı göz dolduran giyiver.com; aranılan ürüne çok kolay erişim imkanı sağlayabilen  yapısı ile tam anlamıyla kullanıcı dostudur.
Hızlı-güvenilir kargo hizmeti, sosyal ağlar üzerinden sipariş verme ve bilgi edinme olanağı sağlayan giyiver.com; 14 gün içerisinde ürün iade garantisi, kredi kartları, eft, havale ve kapıda ödeme seçenekleri ile alışverişin her aşamasında müşteri memnuniyeti ilkesini ön planda tutuyor.
Herhalde en sevdiğim parçaların başında kapuşonlu ürünler geliyor soğuk havalarda böyle parçaları daha da bir sever oluyorum üzerimdekinin bedeni :XL ve fiyatı:24,90 (laciver noproblem)



üstteki resimde görmüş olduğunuz gri kapşonlu kolu yazılı sweat beden:XL fiyatı:24.90 

üstte görmüş olduğunuz benim pembelerine vurulduğum sweat beden:L fiyatı :34.90

kırmızının lacivertin bence en güzel uyumu kotlarla en yakıştırdığım renkler kırmızı kapuşonlu sweat beden XL fiyatı: 29.90
umarım beğendiniz bir yazı olmuştur siteden direkt alışveriş için:
https://www.giyiver.com/
                                         sevgiyle kalın ZEYNEP.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder