16 Eylül 2017 Cumartesi

Uygun Fiyatlı saç bakım yağıları

 Fiyatlı saç bakım yağıları  arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba hepiniz tekrar bloguma hoşgeldiniz size uzun zamandır kullandığım deneyim dedim saç uygun fiyatlı saç bakım yağılarından bahsetmek istiyorum öncelikle çok uzun zamandır kullandığım lor yels ekstra o günleri o yeni değerli çiçek özlerinin ya yani klavyenin saç bakım yağından bahsedeceğim saç dokusunu kusuru kusursuzlaştıran bir bakım yapan bu ya her saç tipine uygun ve canlılık veren zengin bir içeriğe sahip  Bu yaz saçlarınızı ağırlaştırmadığı gibi ipeksi bir de ipeksi bir de görünüm elde etmenizi sağlıyor diğer içecek özlerinin zengin bileşimini sağlayan bu ya saçıldı biçilen dediği gibi kolay taranmasını sağlayarak saçınıza bakım yapmasının yanında  size konforlu bir saç tarama da sağlıyor birkaç yıl çok uzun bir süre ben bu yıl kullandım ve çok memnun kaldım saçlarımda kırık uç oluşumunu geciktirerek saçlarımın daha hızlı uzamasına ve saçlarımın daha yumuşak daha parlak olmasını sağladı saç teli mi harika bir bakım yapıyor  kullanımı ise duş sonrasında saçın suyunu aldıktan sonra saç taranmadan ve ıslakken avuç içime birkaç panpa bu yağdan alıyorum sonrasında sadece uçlarından başlayarak hafifte diplerde tüm ya saçımı eşit bir şekilde dağıtıyorum Ben bu işlemi her duş sonrasında istisnasız bir şekilde yaptım benim saçlarımda boya kimyasal uygulama keratin bakım bunun gibi kimyasal işlemden hiçbiri yok saçlarım tamamen doğal ve kendi saç rengime ve ben bu şekilde kullanarak bu yağdan çok bakımlı çok fayda gördüm ve severek kullandım yağların en başında geliyor
2. Bioblas nutricare saç bakım yağı
İçerisinde argan yağı vitamin ve mineral kompleksi bulunan kuru ve yıpranmış saçlara özel gerçekten çok güzel ve çok sevdiğim bir ya zaten bir ablas ürünlerinin bir çok şampuanını kullandığım için bu yanında güzel olacağından emindim duş sonrasında islak saçlarıma avuç içime alarak eşit bir şekilde dağıttığım biri ya ve şampuan öncesinde saç diplerine uyguladığım yoğun bakım ve onarım yapan  bazı durumlarda ben bunu duşa girmeden önce saç diplerime uyguluyorum saçlarımı toplayarak en az 1:30 2 saat bu şekilde bekliyorum ve sonrasında saçlarımı istiyorum bu şekilde de saçları çok güzel bakım yapıyor tarama ve şekillendirme öncesinde saçı yumuşatma direnci arttırma saçın ısıda  saçın ısıdan ve şekillendiriciden zarar görmesini engelliyor ve şekillendirme sonrasında yani iptal düz değiştirici sonrasında da avuç içlerime en fazla bir ya da iki damla alarak saçlarımı uyguladım da saçımı daha parlak ve daha pürüzsüz gösteriyor daha önce bir şişe bitirdim bu yılın ikincisi şuan elimde ve severek kullanıyorum dönem dönem kullan Dığım uygun fiyatlı yağlardan en güzellerinden biri hem islak ve hem kuru kullanımını çok seviyorum
3. İsana ince telli ve normal saçlar için saç bakım yağı
 Son olarak size Rosmanlarda satılan insana markasının ince telli ve normal saçlar için olan üç yağ karışımlı saç bakım yağından mı bahsetmek istiyorum üç değerli Bitki konsantresi içeren bu bakım yağı  kiraz çiçeği kokusuyla sizi duygularınıza da hitap ediyor saçları besleyip ağırlaştırmadan bakım yapan bu ya banyo öncesi çok severek kullanıyorum saçlarımın dipleri ne uygulayarak saçımı  Naz 1:30 2 saat bu bakım yağı ile bekletip sonrasında yıkıyorum  bakım yağı nda bekleyen saçımı yıkadıktan sonra saç kremi ve sonrasında ekstra herhangi bir saç spreyi ya da saç bakım ya kullanmıyorum duş öncesinde beklettiğim süre saçma yumuşaması için yeterli oluyor kırık güç oluşumunu  engelleyen bu güzel ya aynı zamanda parlak ve yumuşak saçlar için kuru kullanımı da da harika severek kullandığım uygun fiyatlı yağı sadece ince telli saçlar için değil benim gibi kalın ve normal telli saçlarda çok rahatlıkla kullanabilirler
Ben bu uygun fiyatlı üç sıvı saç yağından çok memnun kaldım severek kullanıyorum umarım bu yazıda size fikir verir ve beklentilerinizi karşılar tekrar görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder