30 Ağustos 2017 Çarşamba

İstanbul birecik de yaza merhaba etkinliği


İstanbul birecik de yaza merhaba etkinliği
     Arkadaşlar öncelikle tekrar hepinize merhaba size İstanbul'a gitmiş oldum harika bir etkinlikten bahsetmek istiyorum beni bu etkinliğe davet eden sevgili arkadaşım yasemin gerçekten bize harika bir gün yaşattı gerek katılan firmalar gerekse katılan blogger arkadaşlarım  Ve Gezdiğimiz mekanlar gerçekten çok güzeldi tabii ki bu yasemin farklıydı 
 İstanbul Florya'da daha önce hiç gitmedim krom plaza otel deydik personel yemekler sunumlar gerçekten harikaydı size son derece lüks bir etkinlikten bahsetmek istiyorum  daha önce tanışmadım kullanmadığım bir çok marka iyide ben bu etkinlikte tanıştım bize gelip markalar hakkında bilgi veren sunumlarını yapan ürünlerini tanıtan firmalar gerçekten bizim için çok faydalı oldu daha önce duydum fakat güvenip kullanamadım bir çok marka hakkında daha detaylı bilgi  edinip bu ürünleri kullanarak bir çok önyargımdan kurtulmuş oldum bizimle birlikte olan ve kullanmamız için ürünlerini bize hediye eden bir çok firmaya buradan çok çok teşekkür ediyorum gerçekten harika bir gün geçirdim size bahsettiğim firma listesine resimlerden sonra  Alt kısımda bulabilirsiniz 
 Sevgili yaseminciğim her şey çok çok güzeldi eline emeğine sağlık canım benim tekrar görüşmek umuduyla sevgiyle kal ve beni bu güzel günde unutmadığın için sana tekrar çok teşekkür ediyorum canım otel gerçekten harikaydı sunum harikaydı etkinlik harikaydı gerçekten rüya gibi bir gün yaşadım tekrar teşekkür ediyorum zeynep ayral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder